poniedziałek, 8 lipca 2013

Old.

Zdjęcia były robione w zeszłoroczne wakacje. Może i są stare, ale czuje do nich sentyment i pomyślałam, że może zacznę od tego co było kiedyś...



Włosy niestety wyglądają na zniszczone, gdyż są pokarbowane.



White Dress - Cubus 
(Ta sukienka w rzeczywistości należy do mojej mamy, jest prosta i sięga mi do kostek, ale ja postanowiłam w pasie założyć sobie pasek i nieco ją podciągnąć)
Black Stripe Thights - restyle.pl
Necklace - Diva
Creepers - deezee.pl 
(Niestety prawie w ogóle ich nie widać.) 

32 komentarze:

  1. Ale świetne zdjęcia, takie klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rajstopki świetne!



    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!
    super pomysł z sukienką:))

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wiem niestety mam chude nogi, nic nie poradzę:D
    czekam u Ciebie na więcej postów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to niestety? Wiele dziewczyn długo ćwiczy, żeby takie mieć, w tym ja :D

      Usuń
    2. ojj mogę je chetnie oddac:D ale dziekuje za miłe słowa:)

      Usuń
  5. bardzo stylowo wyglądasz :)

    3 zdjęcie od góry - ładny portret :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaa *.*
    dobry pomysł z tą sukienką mamy !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wpis :)na prawdę bardzo mi się podoba!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjecia i bardzo fajnie zrobilas z ta sukienka :3
    Ten naglowek... wow wow wow *.*

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia. ;) widzę, że zaczynasz więc powodzenia w blogowaniu życzę ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę wygląda ta sukienka jak taka straaaaaaaasznie wielka koszulka, ale dobry miałaś pomysł z takim jej ułożeniem. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś fotogeniczna. ;) ładny wygląd bloga. *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! Obserwuję. :)
    http://akuarelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jesteś, a zdjęcia rewelacyjne! ;)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny początek oby tak dalej powodzenia , czekam na inne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń